Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. július 24., szombat

Lettorszag

Ki tudja, ki nem, tegnap delutan felszalltam a Brusszelbe meno gepre. Tudom, hogy telen voltam ott, nem is latogatni mentem. Hanem azert mert igy volt a legegyszerubb, legolcsobb Rigaba eljutnom. 14 orat kellett varnom a repteren. Raadasul meg becheckolni sem engedtek, szal nem volt tul kenyelmes helyem. Ha, mind1. Eleinte a repter elotti fuvel boritott jardaszigeten fekudtem es olvastam. Aztan jott a vihar es becampeltem egy sarokba, ahol olvastam ismet, meg zenethallgattam meg aludtam. Eltelt tehat az ido es masnap reggel 9 korul meg is erkeztem Rigaba. Ott egy kicsit egyedul kellett varostneznem, majd osszefutottam a tobbiekkel. Jah, hogy milyen tobbiek? Hat ez telfelejtettem megmagyarazni. Egy tabort jottem segiteni szervezni kozepiskolas gyerekek szamara. A resztvevok mind lettek, de a tabor szervezoi olaszok, litvanok, holland es magyar (az en vagyok). Szal a tabor hivatalos nyelve angol. Ilyen kornyezetkimelo temaja van a dolognak, de sztem az a fontosabb resze, hogy a resztvevok gyakoroljak az angoljukat.
Szoval varostneztem egyedul, meg valuk, aztan most hazajottunk Laurahoz, aki kb 100kmre eszakra lakik Rigatol, Salacgrivaban. Most voltunk furodni a Balti tengerben, mert setatavolsagra lakik tole. Otthon mar reg ejszakai furdozesnek neveznem, de itt kb 11kor sotetedik, addigr ameg hazaertunk.
Holnap feszkelunk at a taborba es kezdodik a moka. Internet nem lesz, azert akartam most gyorsan irni.
Egy hetes lesz a tabor. Utana Mishat m1ek meglatogatni Minszkbe. Nala leszek kb 5 napot aztan egyutt atm1unk egy lengyel hatar menti varoshoz, Brestbe 1,2 napra majd onnan vonattal megyek Varsoba es haza. Augusztus 9 reggel 8.32kor erkezek asszem a Keletibe.
Kepeket csinalok, de nincs idom meg savszalam feltoltogatni most.
Jo hetet!:)

1 megjegyzés:

Kószó Jenő írta...

Csak most olvastam. Nem gondoltam, hogy nyáron is folytatod a naplódat.